Kolajen Dopingi

İnsan vücudunda en fazla bulunan protein tipi kolajen, vücudun en önemli mineralidir. 30 yaş sonrası vücutta azalan hatta bazen tamamen duran kolajen üretimi ilk belirtilerini; ciltte kuruluk, kırışıklık, sarkmalar ve bunun yanında çeşitli sırt, bel, boyun ve eklem ağrıları ile göstermeye başlar. Kısacası zamanın tüm etkilerini üzerinde taşıyan vücut yaşlanır.

Kolajen, biyolojik yaşınızı etkiler

Kolajen; cildin,  göz küresinin, kemiklerin, saçın ve tırnakların durumundan sorumludur. En son bilimsen araştırmalara göre, cilt durumundaki değişiklikler aracılığı ile kolayca görülebilen kolajen durumu, insanın biyolojik yaşını belirlemektedir.

Vücuda dinçlik veriyor

Kolajen içeren doğal ürünlerin, kas-iskelet sisteminin ağrılı hastalıklarında değişik bölgelere enjeksiyon yolu ile uygulanan yeni bir yöntemdir. Bu bio ürünlerin lokal uygulamasının amacı, uygulama yapılan bölgeyi yenilemek,  güçlendirmek ve korumaktır.

Kıkırdak, bağ doku,  eklem kapsülü gibi yoğun kolajen içeren yapıların dıştan kolajen enjekte edilmesi ile etkilenmiş olan bu yapılarda mekanik güçlenme sağlanır. Kolajen içeren ampuller, cilt altından uygun bölgelere enjekte edilir. Kolljen aşısı sonucu bu yapılar güçlenir ve bu bölgede yenilenir ağrılar ortadan kalkar.

Eklem ağrıları için de etkili

Eklemlerde hissedilen ağrının en önemli nedeni eklem içi ve eklem dışı yapıların gevşemesidir. Bu yapıların gevşemesi sonucu eklemlerin fizyolojik olmayan yönlere hareketi meydana gelebilir. Bu da destek dokunun daha çabuk yıpranmasına ve kıkırdak fonksiyonlarının bozulmasına neden olabilir. Kolajen tedavisi, fizyolojik eklem hareketlerinden ileri gelen ağrıları ve postüre bağlı oluşan ağrıları da azaltabilmektedir.

error: Korumalı İçerik !! Security Wall By Arda Yücel !!
Whatsapp İletişim